مجله

نحوه شستشوی پرده زبرا چگونه است؟

نحوه شستشوی پرده زبرا
می خواهید پرده های زبرا محل کار خود را بشویید اما نمی دانید که صحیح ترین روش برای شتسشوی پرده زبرا کدام است؟ همین موضوع باعث می شود تا ما سال ها به تمیز کردن پرده های زبرا خود نپردازیم و این کار باعث غبار گرفتگی و کثیفی بیش از اندازه می شود. همان طور که قطعا می دانید، تمیز کردن پرده باید به صورت ماهانه یا هفتگی انجام شود؛ پس دانستن این که چگونه پرده زبرا را بشوییم، بسیار مهم است. در این مطلب با ما همراه ما باشید تا بهترین روش های شستشو این پرده را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

پرده زبرا چیست؟

پرده زبرا یکی از مدل های پرده های مدرن موجود در بازار است که هم از نظر سبک و هم از نظر عملکرد منحصر به فرد می باشد. لایه ‌های نرم و شفاف به همراه بافت ظریف، بر روی این پرده ها خطوطی برجسته و تمیز را ایجاد می کند؛ مانند الگوهای راه راه روی بدن گورخرها. این دسته از پرده ها در تعدادی رنگ مختلف برای مطابقت با هر سبک دکوراسیون، امروزه توسط عرضه کنندگان معتبر ارائه می شوند. آنها مکمل مناسبی برای ایجاد فضای داخلی معاصر و مینیمال هستند. حال در ادامه به معرفی روش های شستشوی این پرده می پردازیم.

روش های شستشوی پرده زبرا

قبل ازاین که به سراغ معرفی روش های شستشوی این پرده بریم، بهتر است ابتدا با ظاهر کلی پرده زبرا آشنا شوید. این دسته از پرده ها از دو لایه نوار متناوب پارچه شفاف و نیمه مات، متصل به یک غلتک تشکیل شده اند. هنگامی که باز می شوند، پارچه به گونه ای می چرخد ​​که نوارها مستقیما روی هم قرار گیرند. وقتی لایه ها با هم تلاقی می کنند، ظاهر راه راه های تیره و روشن گورخر را ایجاد می کنند.هنگامی که باز می شود، نور از طریق بخش های شفاف می تابد و امکان مشاهده بیرون را فراهم می کند. هنگامی که بسته می شود، نوارهای غیر قابل مشاهده روی هم قرار می گیرند تا حریم خصوصی را فراهم کنند و به محافظت از مبلمان و اشیاء قیمتی شما در برابر اشعه های مضر UV بپردازند. شما می توانید از طریق فروشگاه ایده چاپ، بهترین پرده های زبرا با طرح های عالی را خریداری کنید.حال روش های شستشوی پرده زبرا به دو دسته زیر تقسیم می شود:
  • شستشوی هفتگی: در این مدل از شستشو، شما تنها نیاز دارید تا به همراه یک دستمال مرطوب، به گردگیری لایه های این پرده بپردازید.
  • شستشوی ماهانه: در این روش از شستشو نیز می بایست پرده ها از محصل نصب جدا کرده در سطحی صاف قرار دهید و سپس از مواد شوینده غیر آنزیمی برای پاک کردن گرد و خاک و لکه ها، استفاده کنید.
حال به سراغ یه روش اصلی شستن پرده زبرا می رویم:

شستن پرده زبرا با بخارشور

استفاده از بخار شور یکی از بهترین و رایج ترین روش ها برای شستشوی پرده زبرا است. می توانید به شکل ماهانه یا هفتگی از بخارشور برای شستشوی پرده استفاده کنید. شایان ذکر است که تفاوتی ندارد که شما اقدام به خرید پرده طرح دار کرده باشید یا ساده؛ بخار شور بهترین انتخاب برای تمیز کردن پرده زبرا است.

شستن پرده زبرا با شامپو فرش

شامپو فرش یکی از گزینه های عالی برای شستن پرده زبرا، به صورت ماهانه یا فصلی است. کافیست پرده را روی سطحی صاف قرار دهید و سپس به همراه یک اسکاج نرم، در کنار شامپو فرش به شستن پرده زبرا خود بپردازید.

شستن پرده زبرا با مایع لباسشویی

مایع لباسشویی نیز یکی از بهترین محصولاتی است که شما می توانید برای شستن پرده زبرا خود استفاده کنید. برای این کار تنها نیاز است مانند روش قبلی عمل کرده و پرده را در سطحی صاف قرار دهید، سپس با استفاده از اسکاج، پرده را شستشو دهید.جمع بندیدر این مطلب ما تمامی روش هایی که به همراه آن می توانید اقدام به شستشوی پرده زبرا خود کنید را معرفی کردیم. می توانید از بین روش های معرفی شده، بهترین را برای خود انتخاب کرده و سپس به انجام آن بر روی پرده های زبرا خود بپردازید. در نظر داشته باشید که پس از شستشو، حتما پرده را نصب کنید تا فرآیند خشک شدن آن انجام شود. ناگفته نماند که به هیچ عنوان نباید از محلول های شوینده مانند وایتکس، برای شستشوی پرده زبرا خود استفاده کنید. از این ما را تا انتهای همراهی کردید، بسیار سپاس گزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *